Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto-träff i Malmö ---16 sept

Produkter
(logga in för att koppla)
Hallå Sören kom med eller utan bilder vi sitter ner och pratar om lite av varje, och visar bilder om vi har några med oss... så kom du gärna dit.


Jörgen
 
Hej,
Ville bara "puffa" för vår träff på torsdag.

ALLA är välkomna!

Mer info - se första inlägget, eller följ denna tråd
EFS

Välkomna
// Conny
 
Ojoj, träffen utspelar sig tydligen en ynka kilometer från mitt hem på Rostorp. Jag kikar nog förbi om studierna ger mig tillräckligt med tid över. Även fast "Elaka fotografers sällskap" låter aningen skrämmande ;). Jag tar med mig en skiva med lite bilder och håller tummarna för att någon har dator tillgänglig. Detta ser jag fram emot :).
 
Du är välkommen Magnus Fröderberg.
Jag kommer vara där den 16:e.

Säg till om du kommer så kan jag ta med min Anna, så kan du förklara lite för henne, vad du menade i ditt mail om mig.

/ NIKLAS
 
Tack

Tack för igår. Det var otroligt trevligt även om jag fick åka iväg lite tidigare.

Det var kul att få se Canon D20 "på riktigt" och att få se lite bilder, som man själv inte tagit.

Vi ses nästa gång Pågar !!!


/ NIKLAS
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.