Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

foto-tip, beställa?

Produkter
(logga in för att koppla)

Sebee

Aktiv medlem
Hejsan, undrar om nån har handlat härifrån innan? http://www.foto-tip.pl

Polsk sida, rätt billiga grejjer o dom har batterigrepp som jag vill ha, detta finns inte i sverige vad jag vet heller så..

Tacksam för hjälp!

Mvh Sebastian

Jag har köpt ett batterigrepp och extra batteri till min EOS350D därifrån, tog ungefär en vecka och man får inte mycket info på vägen. Ytterkartongen var sönder när jag fick mina grejer men allt fungerade felfritt.

Enligt andra som jag läst om så funkar allt bra tills du behöver komma i kontakt med dem om något strular. Vissa har inte lyckats alls medan någon hade fått de som saknades utan att de först hade berättat att de skulle skicka dem.

Lycka till

Okeej, får se om nån mer har nåt att tillägga innan ja beställer, för det blir i slutet av februari isf..

Det har hänt många gånger för mig att ytterkartongen är pajj, nästan 50% av allt jag beställer eller köper som posten sen ska hantera, tycker dom är riktigt dåliga på det där o det är synd!

vet du vad du betalade i frakt o om det kom med några andra konstiga extra-kostnader?

Tack för bra svar!

Mvh Sebastian

Jag betalade €4.75 för frakten(försäkrat till €25) sedan kan det ju eventuellt tillkomma växlingsavgifter, men det får du nog kolla med din bank.

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto