Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto = Makt

Produkter
(logga in för att koppla)

Tobbe K

Aktiv medlem
Alla säger att pennan är människans bästav apen för att påverka opinionen eller politiker.
jag använda förra vecka mina fotografier från Torekällberget som vapen och fick med mig lokaltidningen som skrev en stor artikel om denna nedrustningshotade anläggning.

Ni som läser Länstidningen vet vad jag pratar om men kan bara säga att ord är makt men foton är RIKTIG MAKT ! :)

Grattis :)

Dax att avgiftbelägga Torekällberget igen, så ser vi hur stort intresset är, fast folk betalar för att besöka Skansen. Med tanke på innehållet i den redaktionella texten och som ett inlägg i debatten ;-)

Dax för mig att plåta sommarkatter nu...;-)

jag förstår inte något.
Vad är Torekällberget
Vad ska nedrustas, militär anlägginng?
Vad är Länstidningen och i vilket län (sthlm?)

Pennan har större makt än bilden, se bara på Bibeln eller Koranen

Walkerboh skrev:
jag förstår inte något.
Vad är Torekällberget
Vad ska nedrustas, militär anlägginng?
Vad är Länstidningen och i vilket län (sthlm?)

Pennan har större makt än bilden, se bara på Bibeln eller Koranen

Torekällberget är en lokal plats i södertälje med gammla byggnader och ett mini skansen som drivs av kommunen i södertälje men deras spariver gör att man stänger detta populära ställe.
Skrifter mot denna nedläggning har skickats men inget händer men lite fotografier i lokaltidningen på glada barn som besöker detta ställe betyder mer för responsen har varit stor , telefonen har ringt i ett hemma hoss mig, jag var med i repotaget.

min lilla bildserie för detta finns på länken

http://perconum.com/swemodders/Fotosidan/foto/torekallberget1.htm

Walkerboh skrev:
..................Pennan har större makt än bilden, se bara på Bibeln eller Koranen
Så kan man nog inte jämföra. Tänk om skapelseberättelsen t.ex. hade funnits som fotobok i folioformat. Det hade varit något att ha liggande på soffbordet!
Us

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar