Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota södertälje den 14 februari

Produkter
(logga in för att koppla)
...och några i färg! Slutbilden är dagens busunge! ;)

Bilagor

• IMG_0759.jpg
    IMG_0759.jpg
    40.9 KB · Visningar: 153
  • IMG_0712.jpg
    IMG_0712.jpg
    60.9 KB · Visningar: 159
  • IMG_0803.jpg
    IMG_0803.jpg
    75.2 KB · Visningar: 155
Slänger upp lite bilder imorgon med, blev visst lite sent idag med lördagens bilder samt mina bilder ifrån Norge:/

Jag blev tyvär lite trötter och fick vända hem tidigt.
Men några bilder hann det iaf bli:)

Bilagor

• 788141619_zmmAj-M.jpg
    788141619_zmmAj-M.jpg
    16.2 KB · Visningar: 166
  • 788141523_6jdac-M.jpg
    788141523_6jdac-M.jpg
    8.6 KB · Visningar: 161
inte sugna ta er till uppsala? vi tänkte köra lite där på lördag. tar 5min fortare å ta sig hit än till södertälje ;)

Hej trådenkompisar! :)

Tack för en trevlig dag i Södertälje! Lite tråkigt att vara enda tjejen... menar alltså inget emot er alla härliga goa killar idag, utan att det är roligt när det kommer med fler tjejer! :)
Här kommer lite bilder från dagen.

Nu vet du hur jag brukar känna mig. :-D
Jag hade funderingar på att följa med men min luftrör klarar inte denna kalla och fuktiga vinter. Förhoppningsvis blir jag mer aktiv framåt våren. Om kameran har klarat sig från att rosta igen vill säga... :-D

Härliga bilder från er alla!

Nu vet du hur jag brukar känna mig. :-D
Jag hade funderingar på att följa med men min luftrör klarar inte denna kalla och fuktiga vinter. Förhoppningsvis blir jag mer aktiv framåt våren. Om kameran har klarat sig från att rosta igen vill säga... :-D

Härliga bilder från er alla!

Hej Monica!
Jo jag har förstått att det varit så för dig o kanske Anna.F o Anna.S!? Synd att vädret håller dig tillbaka. Ska bli kul när du kommer med längre fram i vår! Hörs i trådarna o ses längre fram.:)

/Tina

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar