Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fota södertälje den 14 februari
- Trådstartare jido
- Start datum
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Tack för trevlig tur, utan er hade jag inte kommit till Södertälje. Några bilder kommer imorgon.
Martin
Martin
jido
Aktiv medlem
Jag vet... . Snart kommer det väl en rejäl käftsmäll right back at me .
Närå, såna där barnsligheter där håller jag inte på med. Här är en bild jag gillar förresten - du och Tina firandes Alla hjärtans dag:
Bilagor
mackan
Aktiv medlem
Här kan du spana in dig själv lite större, Jon!
http://www.icepic.se/marcus/?page_id=331
Ps Härlig bild på skogspartiet Tina!
J0£L
Aktiv medlem
Närå, såna där barnsligheter där håller jag inte på med. Här är en bild jag gillar förresten - du och Tina firandes Alla hjärtans dag:
Jaa, romantiken flödar ser du väl!
leoni72
Aktiv medlem
Här kan du spana in dig själv lite större, Jon!
Tack Mackan! Jo den blev bra. Jag är nöjd!
puppetm
Aktiv medlem
inte sugna ta er till uppsala? vi tänkte köra lite där på lördag. tar 5min fortare å ta sig hit än till södertälje
Fungerar dock inte med SLkortet ;P
janne_145
Aktiv medlem
Fungerar dock inte med SLkortet ;P
Haha sluta snåla nu! Ska ni snåla kan ni ju åka till Märsta me pendeln å sen hoppa på SJ tåget där
Har du råd med det du har i kameraväskan ska nog inte 140:- vara en större utgift.
quarc
Aktiv medlem
inte sugna ta er till uppsala? vi tänkte köra lite där på lördag. tar 5min fortare å ta sig hit än till södertälje
Uppsala låter kul. När/var?
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
mohei
Aktiv medlem
Hej trådenkompisar!
Tack för en trevlig dag i Södertälje! Lite tråkigt att vara enda tjejen... menar alltså inget emot er alla härliga goa killar idag, utan att det är roligt när det kommer med fler tjejer!
Här kommer lite bilder från dagen.
Nu vet du hur jag brukar känna mig. :-D
Jag hade funderingar på att följa med men min luftrör klarar inte denna kalla och fuktiga vinter. Förhoppningsvis blir jag mer aktiv framåt våren. Om kameran har klarat sig från att rosta igen vill säga... :-D
Härliga bilder från er alla!
leoni72
Aktiv medlem
Nu vet du hur jag brukar känna mig. :-D
Jag hade funderingar på att följa med men min luftrör klarar inte denna kalla och fuktiga vinter. Förhoppningsvis blir jag mer aktiv framåt våren. Om kameran har klarat sig från att rosta igen vill säga... :-D
Härliga bilder från er alla!
Hej Monica!
Jo jag har förstått att det varit så för dig o kanske Anna.F o Anna.S!? Synd att vädret håller dig tillbaka. Ska bli kul när du kommer med längre fram i vår! Hörs i trådarna o ses längre fram.
/Tina
leoni72
Aktiv medlem
Dagens favorit
Härliga bilder Martin!
Mycket snyggt skärpedjup på bild nr 2 och sista bilden är klockren!
/Tina