Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fota på krogar
- Trådstartare defuncta
- Start datum
ps82
Aktiv medlem
ta med kameran får du väll göra, sen beror det ju på vad krog vakterna säger och övriga gäster.
sen beror ju på vad du ska fota, inredning, människor som umgås, berusade personer. eller bara ta kort på ditt egna sällskap.
hur det är med system vet jag inte hur det är, där i mot kompaktkamera kan man ju ta med, utan att någon säger. system gissar jag beror på storlek och vilken typ av objektiv du använder.
p.s
jag är ingen expert, utan har bara egna erfarenheter, system kan vara kinkigt, men kompakt går bra, så länge man inte tar "kränkande" kort på andra gäster, utan bara på sina vänner ;-) d.s
sen beror ju på vad du ska fota, inredning, människor som umgås, berusade personer. eller bara ta kort på ditt egna sällskap.
hur det är med system vet jag inte hur det är, där i mot kompaktkamera kan man ju ta med, utan att någon säger. system gissar jag beror på storlek och vilken typ av objektiv du använder.
p.s
jag är ingen expert, utan har bara egna erfarenheter, system kan vara kinkigt, men kompakt går bra, så länge man inte tar "kränkande" kort på andra gäster, utan bara på sina vänner ;-) d.s
kiwawa
Aktiv medlem
Skiftar nog från krog till krog, på krogar med ett "medelsvensson-klientel" går det säkert bra att fota det mesta. På krogar med mer ljusskygga personer får man vara lite försiktig med åt vilket håll man riktar kameran.
På vanliga pubar i London var det inga som helst problem men på Reeperbahn i Hamburg fick man förklara vad och varför man fotade och jag antar att det är det samma här i Sverige.
På vanliga pubar i London var det inga som helst problem men på Reeperbahn i Hamburg fick man förklara vad och varför man fotade och jag antar att det är det samma här i Sverige.
Bilagor