Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Jag vet att det inte är något liv att fota där, men jag tror det kan vara skoj med lite uv- och half-bilder därifrån. Guppande turistrumpor underifrån - lite kinky kan jag gå med på, men jag tror det kan bli lite kul.
Att det inte är skitnyttigt för o-ringarna fattar jag, men frågan är hur illa det kan vara.
Min tanke är att fota med fisheye i befintligt ljus och enbart använda avtryckaren, vilket är en roterande genomföring på mitt skal. Blöta skalet i sötvatten innan fotandet och inte röra något efter doppet innan den fått ligga länge i sötare vatten.
Helst hade jag gjort detta på vägen hem från dykveckan, men nu blir det på vägen dit eller inte alls.
Några tankar om det här? Erfarenheter? Info om andra som gjort det?
Salthalten är förresten runt 30%
Att det inte är skitnyttigt för o-ringarna fattar jag, men frågan är hur illa det kan vara.
Min tanke är att fota med fisheye i befintligt ljus och enbart använda avtryckaren, vilket är en roterande genomföring på mitt skal. Blöta skalet i sötvatten innan fotandet och inte röra något efter doppet innan den fått ligga länge i sötare vatten.
Helst hade jag gjort detta på vägen hem från dykveckan, men nu blir det på vägen dit eller inte alls.
Några tankar om det här? Erfarenheter? Info om andra som gjort det?
Salthalten är förresten runt 30%