RG
Avslutat medlemskap
http://www.blocket.se/vi/14823426.htm?ca=9_s
vad tror ni?
vad tror ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du prövat den?ErlandH skrev:
Hur kul som helst -- om man har rätt ställe att sätta upp den på. Finns en version med 6 mpix också för 350 USD.
AAVERDAL skrev:
Med tanke på språket i annonsen så skulle jag inte handla...
Nänä - handlar bara från språkligt korrekta handlare? Storsvenskt diskriminerande inställning enligt min uppfattning.Anders Averdal skrev:
Med tanke på språket i annonsen så skulle jag inte handla.
tannler skrev:
Nänä - handlar bara från språkligt korrekta handlare? Storsvenskt diskriminerande inställning enligt min uppfattning.
Är det också OK att avstå från att handla på grund av handlarens etnicitet, ålder, religion, sexuella läggning och/eller politiska uppfattning?
tannler skrev:
Det var inte PK-utbrott, utan en käftsmäll riktad till den von oben-attityd som jag anser att kommentarer av det slaget avspeglar.
Ingen, törs idag uttala sig nedsättande om etnicitet, ålder, genus, sexuell läggning eller politisk hmvist, men att racka ned på språkliga tillkortakommanden är helt plötsligt OK.
Efter att ha arbetat med dyslektiska unga människor, tycker hag att det räcker med det stigma som handikappet i sig utgör, utan en massa förnumstigheter om språkliga tillkortakommnanden på en hemsida, eller i en annons. Tolerans - någon?
tannler skrev:
Nänä - handlar bara från språkligt korrekta handlare? Storsvenskt diskriminerande inställning enligt min uppfattning.
Är det också OK att avstå från att handla på grund av handlarens etnicitet, ålder, religion, sexuella läggning och/eller politiska uppfattning?
Vad är det för fel på texten ? Lite fel särskrivningar och sånt men det ser jag hela tiden.AAVERDAL skrev:
Med tanke på språket i annonsen så skulle jag inte handla...
Vem är det som är off-topic nu??tannler skrev:
Det var inte PK-utbrott, utan en käftsmäll riktad till den von oben-attityd som jag anser att kommentarer av det slaget avspeglar.
Ingen, törs idag uttala sig nedsättande om etnicitet, ålder, genus, sexuell läggning eller politisk hmvist, men att racka ned på språkliga tillkortakommanden är helt plötsligt OK.
Efter att ha arbetat med dyslektiska unga människor, tycker hag att det räcker med det stigma som handikappet i sig utgör, utan en massa förnumstigheter om språkliga tillkortakommnanden på en hemsida, eller i en annons. Tolerans - någon?
Stopp - jag har aldrig använt ordet diskríminering - det är Du som inför det.Anders Averdal skrev:...
Att sen tolka det som diskriminering är fullständigt vansinne och är bara ett hjärnspöke hos vissa här i tråden.
Det säger mer om dem än om mig..
tannler skrev: