Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fota direkt till datorn
- Trådstartare herja
- Start datum
Kaffeperkulator
Aktiv medlem
Om jag inte tar helt fel tror jag det ska finnas sådant till canon g9 bland annat
Tridentphoto
Aktiv medlem
Hej
här är en länk , detta har varit uppe på fs innan, jag har själv ingen erfarenhet av denna
http://www.eye.fi/
här är en länk , detta har varit uppe på fs innan, jag har själv ingen erfarenhet av denna
http://www.eye.fi/
Sir Anselm
Aktiv medlem
Även Nikon har ett sånt program, tror det skall fungera till D90 åtminstone. Dock är det rätt dyrt har jag för mig.
kyo
Avslutat medlemskap
Med Canon så kan du använda EOS utility, "Camera Setting/ Remote Shooting" med USB-kabeln. I det programmet kan du ställa in det mesta som du kan göra vanligtvis (bildstil, ISO, bländare, slutartid, vitbalans, exp kompensation, ljusmätning osv) -- och bilden kommer upp i skärmen direkt efter att det har tagits. Jag vet inte exakt vilka Canon kameror det här fungerar med dock, skulle tippa på alla systemare iaf.
Programmet följde med cd-skivan som jag fick med min 40d, jag såg på din profil att du har en 10d, så du kanske också redan har det.
Edit: Ah, Andreas hann före.
Programmet följde med cd-skivan som jag fick med min 40d, jag såg på din profil att du har en 10d, så du kanske också redan har det.
Edit: Ah, Andreas hann före.
and30ers
Aktiv medlem
Jag vill fota produkter. Vill koppla kameran till datorn, styra alla inställningar från datorn även vitbalans. när bilden tas ska den sparas direkt i datorn. Finns detta och finns det även på någon kompakt?
Programvaran heter EOS Utility (Remote Capture) och ingår när du köper valfri EOS, t.ex. en 1000D för 3500kr. Med ett EF-S 60/2.8 Macro eller EF 100/2.8 Macro och lite belysning är du klar att köra!