Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota betongmiljöer, graffiti mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag hade tänkt att dra ut och fota nästa söndag (15/3). Har inget ställe att dra till bara så låt förslagen hagla över mig likt hagel.Jag bor i Solna men kan åka långt för ett bra foto ;)

Tack för idag Klippe on Sebbe. Det var riktigt kul!
Jag vill se bilder snarast!
Jag går gärna ut nästa söndag igen om någon vill med...

Verkar inte bli nått drag här.
Så jag tar bilen ut och fotar lite själv.
Är det nån som vill hänga med släng iväg ett sms, eller ring. Rör mig på norra sidan av stan.

0762-453538

Nytt försök...

...i morgon söndag 12/4.
Tänkte mig att hänga runt liljeholmen/aspudden. Tunnel, klotter och smuts... =)
Någon som kan och vill? Runt 12-tiden.

Maila gärna mig under dagen om du vill följa med eller har förslag på andra platser.

Glad Påsk på er!

Jag är på!

Liljeholmens torg där vid ingången till Konsum kanske kl 12?

sen skulle jag vilja åka till kodakhuset som ska vara övergivet med massa grafitti i. Men det ligger norrut vid sollentuna tror jag.

blev d nå skoj bilder då? Jag e på nån helg om d går för sig. Är gammal graffare (la av för många år sen) så det vore skoj fota lite sånt igen :D

Blev en heldel bra för min del. Klart att du kan haka på. Vi tar nog fler turer.
Kul med en ex.graffare. (samma här nämligen)
Vet du om Spånga och dom fame´en fortfarande är igång?
Jag är ruskigt sugen på att ta en heldag graff. =)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar