Annons

forum mail

Produkter
(logga in för att koppla)
Hmmmm, jag förstår varför du frågar. Men jag är inte säker på att det går att lösa.

Dessutom är det ju så att man bara får ett brev även om det skrivs 3 inlägg så länge man inte loggar in och läser dom nya.

Vart det otydligt nu ?

-Thomas

Hej

Och pratar man mail från fotosidan så vid bevakningsmailen vore det värdefullt att subjekt innehåller vilken bevakning det avser (annonser, bilder osv)

roinek skrev:
Hej

Och pratar man mail från fotosidan så vid bevakningsmailen vore det värdefullt att subjekt innehåller vilken bevakning det avser (annonser, bilder osv)

tycker det blev lite krånglit med det var säkert inte riktat till mig:)

undrar varför inte länkarna i forum mailen går till det senaste svaret?
ofta hamnar man på sida 4 av 6 eller liknande.

BTW: Kom på att brevet skickas när personen som skriver inlägget trycker spara. (det är därför ta kan ta lite tid att spara ibland, om det är många som prenumerar på tråden). Så vill man ha tiden då inlägget skrevs är det ju bara att titta på när mejlet kom.

-Thomas

talthoff skrev:
BTW: Så vill man ha tiden då inlägget skrevs är det ju bara att titta på när mejlet kom.

-Thomas
har inte lyckat pressa mer info än vilken dag det är i hotmailen.

tar frågan en gång till utifall det var någon som missade den :)
undrar varför inte länkarna i forum mailen går till det senaste svaret?
ofta hamnar man på sida 4 av 6 eller liknande.

Hej David

Nej, det stämmer inte, i många träd som är 8-9 sidor långa hamnar man på sidan 4-5 fastän det är bara minuter mellan svaren.

Verkar vara en magisk gräns kring 4-5 sidor.

Dock vet jag inte om det alltid är så, men i nästan alla fall jag minns har det varit så.

Dock inte på tex Etik & moral tråden som rasar nu, den funkar

Roine

Ok. Ja, det är bara att luska mha av den URL som skapas och läggs i mailet. Det är ju den som pekar på vart ni skall hamna. Forumet är inte ngt som vi kodat så ett ev. fel skulle isåfall kanske fixas i samband med uppgradering (och ngn sådan är inte på G just nu).

HEj

Finns det nån pekare som håller reda på var man var sist? Den som gör att man bara får ett mail som påminnelse.

Kan ju vara som du säger, man arbetat/varit borta, sedan läser man ikapp. Det kommer ett nytt mail, men det pekar på där det förra mailet pekade?

Det är ju inget reellt problem, bara att trycka last så är man hyfsat rätt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar