Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Forum för FCPX?

Produkter
(logga in för att koppla)

Seldén/N

Aktiv medlem
Finns det något svenskt forum för FCPX-användare? Jag måste söka på engelska varje gång jag kört fast, och sen gå igenom de tutorials på engelska innan jag hittar en lösning, det kan ibland bli ganska tidsödande.
Undrar om det istället finns något forum på svenska där man kan hitta svar på det mesta inom programvaran?

Ja, om det inte finns här så borde det verkligen skapas ett. Det är allt fler stillbildsfotografer som använder sig av filmklipp i sina bildspel t.ex.
Och FCP är ju ett program med få begränsingar, men också så många möjligheter att det omöjligen går att lära sig alla...
Hur gör man, är det sidans webadm som skapar nya forumrubriker, eller kan man själv göra det?

Tummen upp! Jag är med! Perfekt att kunna dryfta! Är med i en likadan internationell grupp, men fattar nada när en del skriver slang, skriver med felaktig meningsbyggnad eller stavar som krattor...på engelska...
Hmmm...kanske skulle vi bjuda in Pelle Wichmann... :)

Bjud in alla du känner som använder detta, så får vi försöka bygga upp ett svenskt forum.

Alla här på fotosidan kan kanske också haka på? ... ni som använder FCPX!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar