Annons

Fodral till M4-P

Produkter
(logga in för att koppla)

Erik Petersson

Aktiv medlem
Hej,

man ser ibland fodral - oftast bruna - till M2 och M3 till salu på internet. Just en sån skulle jag vilja ha till min M4-P, som jag just köpt. Men det verkar som skruvgängan har fel storlek. Vet ni om det finns fodral med en modern, smal skruvgänga?

Jo, det finns ju också M4-fodral från Leica, men de verkar så stora.

Och så har jag sett fodral från andra tillverkare på internet, men de verkar bara täcka halva kameran.

Tacksam för tips och ideer.
/Erik

Hej,

man ser ibland fodral - oftast bruna - till M2 och M3 till salu på internet. Just en sån skulle jag vilja ha till min M4-P, som jag just köpt. Men det verkar som skruvgängan har fel storlek. Vet ni om det finns fodral med en modern, smal skruvgänga?

Jo, det finns ju också M4-fodral från Leica, men de verkar så stora.

Och så har jag sett fodral från andra tillverkare på internet, men de verkar bara täcka halva kameran.

Tacksam för tips och ideer.
/Erik

Jag har ett brunt fodral till M4 (med lilla skruven), vilket jag inte använder. Dock, precis som fodralen till M2/M4, aningen stort beroende på att det ska finns utrymme för en Leicameter.

Hej,
du använder inte fodralet säger du. Skulle du kunna tänka dig att sälja det? Om det inte är för stort förstås, det måste jag fundera på.
/Erik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar