Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Flytta bild så att den blir opublicerad..

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Guest
Hade tänkt att jag skulle flytta ett par av mina bilder från publicerat album till opublicerat. Hade för mig att det tidigare fanns opublicerade album dit man kunde flytta sina bilder. Men den funktionen verkar ha försvunnit!?

Hur gör jag för att få publicerade bilder att inte visas utan att radera dem?

Skapa dig ett opublicerat album och flytta dem till det.

Det vart lite pyssel med programlogiken när det kunde finnas albumlösa bilder, därför tog jag bort det - det borde funka lika bra för er att ha dem i ett album hoppas jag.

Ahaa..varför tänkte jag inte på det för..? :)

Tack för den upplysningen!

/JP

Har nu rensat lite bland mina album. Men det totala antalet uppladdade bilder stämmer inte med vad jag egentligen har uppladdat..

/JP

Är det helt enkelt så att den visar hur många bilder jag har lagt upp och hur många album jag har skapat sen jag blev medlem?

/JP

Var tittar du? Den siffra du ser på Din fotosida skall vara det totala antalet, men då andra tittar på din profil ser de bara hur många publicerade.

Det där borde göras tydligare; det står på min Att Göra-lista.

Ja, om jag tittar på "Din fotosida" så står det bland annat:

* 260 inlägg och 50 diskussioner startade
* 3 album skapade
* 8 bilder uppladdade
* 32 kommentarer erhållna

Tittar jag sedan i profilen så som andra medlemmar ser den så står det så här:

* 265 inlägg och 51 diskussioner startade
* 1 album skapat
* 5 bilder uppladdade
* 30 kommentarer erhållna

Det som gäller nu är att jag har 1 album och 5 bilder publicerade. Så profilen så som andra medlemmar ser den stämmer. Totalt sett har jag tidigare haft 3 album och 8 bilder i min profil. Men jag har raderat både några bilder och album, så siffrorna i "Din profil" stämmer nu inte med vad som egentligen är skapat och uppladdat.

/JP

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar