Annons

Flygintresserade på fotosidan..

Produkter
(logga in för att koppla)
Många fina bilder ifrån Såtenäs, jag var tyvärr kvar på Ekeby hela veckan så jag kom inte iväg.

Men jag tröstar mig med att blädra igenom alla fina målgångsbilder ifrån WM:
 

Bilagor

  • pict2262_web.jpg
    pict2262_web.jpg
    42.8 KB · Visningar: 697
Ja, jag stod ju i Spotterområdet :)
Men du kanske fick någon bild på Vickan istället?

Gillar din Breitling splitbild bra komposition, brukar aldrig lyckas med dom bilderna :)

- Fredrik

hazard skrev:
Fredrik, uppen barligen stod du längre till vänster än mig ;-)

Din bild
Min bild

En bunt av min bilder ligger på http://www.eal.se/album.html under "Övrigt"->"F7 2006". Än så länge bara flygbilderna. Markutställningen kommer senare någon dag.

/Andreas
 
Freddde skrev:
Ja, jag stod ju i Spotterområdet :)
Men du kanske fick någon bild på Vickan istället?

Nä, jag iddes inte försöka. Men det var lite roligt hur folk genast rusade åt det hållet när speakern sa att hon kom.

Gillar din Breitling splitbild bra komposition, brukar aldrig lyckas med dom bilderna :)

Tack. Jag har genom åren slängt massor av splitbilder. Den här är nog en av de mer lyckade.

Dock var ljuset rätt svårt med motljus hela tiden vilket gjode det svårt att få något annat än siluetter av planen.

/Andreas
 
Fouga CM170 Magister är det.
Den kärran brukar väl synas runt om i norra Europa på diverse flyg-shower!?


Här kommer en rote Gripen på lågan....
 

Bilagor

  • rote gripen lågt_400.jpg
    rote gripen lågt_400.jpg
    60.1 KB · Visningar: 557
japp, en Fuoga CM-170 Magister. Trodde det skulle va svårare :) Finns tydligen en stor kunskap samlad här ..
 
Satt och "bläddrade" bland bilder från förra året då Tante Ju plötsligt visade sig. Bilden togs på Säve, för ett drygt år sedan.
 

Bilagor

  • tante_ju_left_base_400_usm.jpg
    tante_ju_left_base_400_usm.jpg
    79.8 KB · Visningar: 614
Hej alla flygintresserade fotografer, det är så här att jag tog en tur till landvetter flygplats för att fota lite för ett tag sen när ja var där gick jag till lfv:s informationsdisk i hopp om att kunna få en lista på ankommande flygplan. Svaret jag fick var att de inte kunde lämna ut den informationen, vilket jag tycker är konstigt med tanke på att den ligger ute på internet. Vet ni varför de inte får lämna ut sådan info?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.