Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fler Nikon D5000 skall in på service
- Trådstartare nikitin
- Start datum
Annelaisan
Avslutat medlemskap
Dumt val!
Är det ett dumt val alltså att köpa en d5000. Funderar på att köpa en nämligen!?
Är det ett dumt val alltså att köpa en d5000. Funderar på att köpa en nämligen!?
defiant
Aktiv medlem
tror inte det är ett dumt val pga den anledningen. dom fixar detta på dom befintliga och alla nya som lämnar fabriken är redan "fixade".
Annelaisan
Avslutat medlemskap
Dumt!?
Ok. Är det ett bra val eller?
Ok. Är det ett bra val eller?
Annelaisan
Avslutat medlemskap
Funderar på en canon eos 450d och att komplettera med ett 55-200IS. Tror det blir bra kanske.
defiant
Aktiv medlem
mina kompisar som har 450D är mycket nöjde med den... Om du behöver det anrdra objektivet beror på vad och hur du fotar... så vad har du tänk ha kameran till?
Funderar på en canon eos 450d och att komplettera med ett 55-200IS. Tror det blir bra kanske.
Annelaisan
Avslutat medlemskap
Ja du, är ju nybörjare men det blir både barnen och så men mest kommer jag fota natur och så. Mycket macro. Vet ju inget om objektivet 55-250IS!? Kan man fota macro med det eller behövs ett annat!
defiant
Aktiv medlem
Ja du, är ju nybörjare men det blir både barnen och så men mest kommer jag fota natur och så. Mycket macro. Vet ju inget om objektivet 55-250IS!? Kan man fota macro med det eller behövs ett annat!
Om du skall fota dina barn i vardagsmiljö samt natur och macro så tycker jag att 55-200 känns onädigt, fundera på om du skall ha ett macroobjektiv elle rkanske lite mellanringar lite beroende på din budget, Mellanringar är billigare men macroobjriktiv är smidigare att jobba med.
Annelaisan
Avslutat medlemskap
Så det är onödigt att köpa ett 55-250 då??
defiant
Aktiv medlem
känner att jag kanske inte är rätt person att råda då jag fotar lite anourlunda ,
men priset på 55-250 är inte direkt billigare om du köper det samtidigt, och då kan du lika gärna vänta ills du känner att du "behöver" det.
själv har jag
ett 24-70/2,8
ett 70-200/28
ett 85/1,8
lite mellanringar.
det är det jag behöver när jg fotar, men frågar du 10 andra här så får du troligen 10 andra svar...
men priset på 55-250 är inte direkt billigare om du köper det samtidigt, och då kan du lika gärna vänta ills du känner att du "behöver" det.
själv har jag
ett 24-70/2,8
ett 70-200/28
ett 85/1,8
lite mellanringar.
det är det jag behöver när jg fotar, men frågar du 10 andra här så får du troligen 10 andra svar...