Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
fjärrutlösare
- Trådstartare digitell
- Start datum
RG
Avslutat medlemskap
Vad används skruvdragaren till då?digitell skrev:
Du unge pojke som studerar foto, vad är syftet med ditt inlägg. Behöver Du mer uppmärksanhet eller på vilket annat sätt känner du behov av att hävda dig.
per
RG
Avslutat medlemskap
Ok då fattar jag.digitell skrev:
Robin!
Används för att enkelt spola in lång lina.
per
tops
Medlem
Mindre jobb med att bygga en sån här http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=87398
Och så slipper man risken med att skaka kameran när man drar i snöret. Dock intressant lösning, alla sätt är bra utom dem dåliga!
Och så slipper man risken med att skaka kameran när man drar i snöret. Dock intressant lösning, alla sätt är bra utom dem dåliga!
digitell
Aktiv medlem
digitell
Aktiv medlem
När Du slutat att skratta vill jag berätta, att det blev en ny konstruktion idag, Jag var inte riktigt nöjd med den gamla.
Den nya arbetar fjäderlätt och behöver inget avhåll under stativet för linan.
Det håller på att flytta in ett blåmespar i en kruka på altanen, och Ni skall snart få ett närgånget foto.
per
Den nya arbetar fjäderlätt och behöver inget avhåll under stativet för linan.
Det håller på att flytta in ett blåmespar i en kruka på altanen, och Ni skall snart få ett närgånget foto.
per
Bilagor
digitell
Aktiv medlem
Anders!
Uttryckte mig fel, riktade mig inte alls till Dig, utan "Du" inbegrep alla som tittade på konstruktionen. Och att det skrattas behöver inte heller innebära något negativt.
Tog första bilden idag. Talgoxen sitter i ett träd, och jag sitter på altanen i solen med en lång tunn lina i handen.
Blåmesarna har inte synts till.
per
Uttryckte mig fel, riktade mig inte alls till Dig, utan "Du" inbegrep alla som tittade på konstruktionen. Och att det skrattas behöver inte heller innebära något negativt.
Tog första bilden idag. Talgoxen sitter i ett träd, och jag sitter på altanen i solen med en lång tunn lina i handen.
per
Bilagor
RG
Avslutat medlemskap
Spot-mätning kanske varit bättre fågeln vart ju lite svart.digitell skrev:
Anders!
per
digitell
Aktiv medlem