Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Finger på linsen
- Trådstartare Gillis-
- Start datum
maxzomborszki
Aktiv medlem
Mikrofiberduk är bra att börja med för lättare fläckar. Jag hade en för glasögonen en gång i tiden som var mikrofiber, men har även haft äldre som "bara" var något mjukt material, så det beror på vad du har för glasögonduk.
Se till att skaka ur den ordentligt först bara så att du inte har damm eller små sandkorn på den.
Se till att skaka ur den ordentligt först bara så att du inte har damm eller små sandkorn på den.
-Catherine-
Aktiv medlem
Re: tvättlappar
Funkar det verkligen? Blir det inte tvålränder av dem då? Har ju tvättlappar hemma av märket ICA, kan ju iofs testa med dem kanske istället för att fråga
phogy skrev:
Mitt tips: Tvättlappar, för bebisar, märke Eldorado. 200 st för en tjuga eller vad de kan kosta. De är mjuka och luddar inte som vanligt papper.
Använder dem även till mina glasögon. Jag har en sån där mikrofiberduk också (Hama) men vet inte om den är bättre eller sämre.
Funkar det verkligen? Blir det inte tvålränder av dem då? Har ju tvättlappar hemma av märket ICA, kan ju iofs testa med dem kanske istället för att fråga
-Catherine-
Aktiv medlem
phogy skrev:
Jaha, nej inte våtservetter. Tvättlappar (Eldorados iaf) är helt torra.
Haha, jaså såna...då förstår jag. tyckte väl det lät underligt med våta sådana på linsen