Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Felaktiga datum på tävlingar
- Trådstartare Lintott
- Start datum
Lintott
Aktiv medlem
Jaha ja , jag råkade alltså kolla på något gammalt! Men såg inget årtal och trodde det var nu. En del tävlingar tar ju väldigt lång tid på sig så men vet ju aldrig, kanske man skulle skriva årtal vid varje sådan artikel?Det har varit många 20:e oktober, t ex förra året...
Mvh Eva
Linus Talltjärn
Aktiv medlem
kanske man skulle skriva årtal vid varje sådan artikel?
Mvh Eva
Som kommunikatör kan jag bara hålla med dig.
Jan L
Avslutat medlemskap
Som kommunikatör kan jag bara hålla med dig.
Fullt i klass med krogar som på sin hemsida i mars har texten "Boka julbord nu" ;-)
andreassofus
Aktiv medlem
Igår (måndag) tror jag det var så dök det upp en artikel om fotosidan masters på förstasidan här. när man går in och vill delta så står det att man kan lämna in bilder senast den 18 november. Alltså redan försent.
Vad är vitsen med att "bumpa" den artikeln?
Lintott
Aktiv medlem
Var hittar du ens dessa gamla tävlingar?
Jag vet inte men antar att det var den här artikeln: https://www.fotosidan.se/contest/info.htm?ID=382692
ztenlund
Aktiv medlem
Igår (måndag) tror jag det var så dök det upp en artikel om fotosidan masters på förstasidan här. när man går in och vill delta så står det att man kan lämna in bilder senast den 18 november. Alltså redan försent.
Så går det när man har återanvänt samma artikel sedan 2012 och missar att uppdatera länkarna. Det finns tre pooler öppna för bidrag, men inte de som länkarna i texten går till.