Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fel i statistikfunktionen

Produkter
(logga in för att koppla)

FlyerOne

Aktiv medlem
Hej!

Jag funderar på att sätta in lite Köp/Sälj-annonser, så jag gick till Min Sida (borde jag kanske göra nån gång då och då...) för att ta en koll på hur många annonser jag satt in tidigare. Visste att det inte var många, och att det var längesedan. Men på Min Sida står det "lagt in 0 annonser". Och det vet jag med säkerhet är fel. Ser kanske inte så bra ut när jag nu vill lägga in en ny annons, och denna kommer från någon som (skenbart) aldrig annonserat tidigare.

Efter en massa letande bland gamla mejl hittade jag till slut annonssvar till två Fotosidan-säljannonser. Efter ytterligare letande hittade jag kopior av dessa båda annonser i en äldre dator.

Annonstid: 2009-06-15 - 2009-07-15

Undrar varför dessa inte registrerats i statistiken på Min Sida? Man kan ju oroa sig för att det kanske även ligger andra fel och lurar nånstans.

Jag har den fullständiga annonstexten, inklusive ämne, ifall detta skulle underlätta. Kan ni korrigera den här statistiken?

Jag raderade båda annonserna 2009-07-04, när allt var sålt. Kan min radering ha någonting med saken att göra?
 
Som du konstaterat syns inte raderade annonser i statistiken. Låter du bli att radera kommande annonser kommerde att synas.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.