Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Feedback på min nya portfolio...

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett stort tack även till alla er som har skrivit possitiva kommentarer! Jag uppskattar verkligen att höra att det jag gör också uppskattas! Det får mig att vilja forsätta i denna värld!

Tack!

//Eric
 
sorry

Ber om ursäkt för mitt tråkiga inlägg. Menade inte att såra dig eller nedvärdera det du gör. Skrev lite skit bara. Det var dumt. Har inte fattat att fotosidan är så seriös. Gör det nu. Ord är inte min starka sida.

Men om du ska maknadsföra dig som fotograf till erfarna bildköpare, eller vem som helst egentligen får du inte skriva något negativt om dig själv. Du ska vara lösningen på deras problem eller leverantören av deras drömmar! Låter patetiskt jag vet men det är det som gäller. Det är det som är det svåra med att livnära sig som fotograf nuförtiden, att få folk att förstå att dom ska använda mig, eller dig då om det är du som skriver, och inte Sune Svensson, inget ont om honom förövrigt.

Ha det bra!
Micke
 
Numeric skrev:
Ett stort tack även till alla er som har skrivit possitiva kommentarer! Jag uppskattar verkligen att höra att det jag gör också uppskattas! Det får mig att vilja forsätta i denna värld!

Tack!

//Eric


Iof så laggar de flesta Flash banners ner min dator som satan då jag besöker sidor med dessa. Jag märker det på musen framför allt som plötsligt hackar fram och tillbaka över skärmen. Musen eller något annat visar ingen sådan händelse på din sida. Men det skulle inte alls förvåna mig att det är min dator som gör att det går sakta.

Har en PIII 1Ghz med 512SDRAM och Win2k som inte är ominstallerad på över ett år ... så det akn ha sina förklaringar till varför Flash inte gillas av min dator :D

EDIT: Ärsh, nu tröck jag "Svara med citat" på helt fel meddelande också... ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.