Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fakturering
- Trådstartare Rolz
- Start datum
ErlandH
Aktiv medlem
Om man, som jag, ibland jobbar för tidningar och tidskrifter inom Bonnierkoncernen måste man numera fakturera genom att skicka e-faktura, vilket man enklast gör via www.inexchange.se. Har inte provat detta mot andra kunder, men gissar att även ganska många andra skulle acceptera e-fakturorna.
Mackan Hobbyfotograf
Ny medlem
Blev det Billogram? i så fall vad tycker du?
Håller själv på att starta eget och vill gärna ha en faktureringsapp så att jag kan fakturera snabbt och enkelt via mobilen när man utfört ett uppdrag. Har kikat på Billogram och Invoice Mobile, båda verkar vara ganska snarlika, Invoice Mobile lite billigare...
Någon som har erfarenhet av någon av dessa eller någon annan enkel app så skulle det uppskattas om ni kan hjälpa en att hitta bästa lösningen.
Tack!
Håller själv på att starta eget och vill gärna ha en faktureringsapp så att jag kan fakturera snabbt och enkelt via mobilen när man utfört ett uppdrag. Har kikat på Billogram och Invoice Mobile, båda verkar vara ganska snarlika, Invoice Mobile lite billigare...
Någon som har erfarenhet av någon av dessa eller någon annan enkel app så skulle det uppskattas om ni kan hjälpa en att hitta bästa lösningen.
Tack!