Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fakturera företag i USA

Produkter
(logga in för att koppla)

oskall

Aktiv medlem
Hej

Jag undrar om ni kan tipsa om en bra mall eller liknande för att fakturera ett företag i USA.
Eller ännu bättre om nån av er ha möjlighet att kanske skicka nån av era faktura.

Jag är främst ute efter begrepp och liknande.

Tack på förhand!

Googla på "template invoice" så får du upp en hel del förslag och sedan är det bara att välja och vraka utifrån vilket program du använder och hur du vill att den ska se ut.

Googla på "template invoice" så får du upp en hel del förslag och sedan är det bara att välja och vraka utifrån vilket program du använder och hur du vill att den ska se ut.

Tackar. Ett bra förslag!

(som jag själv såklart borde tänkt på. Ibland är man bra dum. Tack! )

Det är bara att fråga hur dom vill att fakturan ska se ut. Olika uppdragsgivare och stater/länder har olika krav.

Ta betalt via Paypal så slipper du överföringsavgifter.

Det är bara att fråga hur dom vill att fakturan ska se ut. Olika uppdragsgivare och stater/länder har olika krav.

Ta betalt via Paypal så slipper du överföringsavgifter.

Om det är uppdrag så vill de ha massa olika formulär ifyllda innan de betalar fakturorna men pengarna kom i mitt fall men det tog längre tid en jag trott.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar