Leaflet
Aktiv medlem
Inte för att jag är någon stor användare av FB men jag har iaf ett konto. Lägger upp en och annan kommentar ibland och till och med någon sporadisk bild. Sedan en tid finns ju också Google+. Som verkar satsa lite mer på snyggt upplägg av bilder i sitt media. Google+ har en Iphone-app men har fått viss kritik för att man inte isläppt någon HD-app för Ipad.
I dagarna hittade jag dock ett alternativ, Ishare+, som verkar fungera geschwindt på paddan.
Så nu är man ju där. Jag vill inte ha båda, det finns det inte tid eller intresse för. Men en av dom kanske kan få viss uppmärksamhet.
Vad säger ni? Vad använder ni? Är det några pros och cons som sticker ut? Om vi pratar bilder, vilken är att föredra?
I dagarna hittade jag dock ett alternativ, Ishare+, som verkar fungera geschwindt på paddan.
Så nu är man ju där. Jag vill inte ha båda, det finns det inte tid eller intresse för. Men en av dom kanske kan få viss uppmärksamhet.
Vad säger ni? Vad använder ni? Är det några pros och cons som sticker ut? Om vi pratar bilder, vilken är att föredra?