Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"förstora"

Produkter
(logga in för att koppla)

gunte

Aktiv medlem
Det är ett otyg detta,att många bilder läggs in så stora att "förstora"funktionen träder in.
Kvaliten på bilden i utgångsläget försämras och förstoras den ser man inte hela bilden...alltså kommenteras inte sådana bilder av mig längre..
mvh/gunte..

Tycker att det är olyckligt att du inte vill komentera bilder som "måste" förstoras. Det kan ju ändå vara så att en bild kommer till rätta enbart i ett större format. Alla bilder gör sig ju inte i 5-600 pixlar, precis som att alla papperskopior inte gör sig i 10x15 cm.

Att du inte ser bilden efter att du har förstora bilden kan kanske ha med monitorinställningen att göra. Jag har alltid min inställd på 1024x768 pixlar och kan i vissa fall, när jag inte ser bilden helt, växla upp skärmstorleken lite till!

Än en gång: synd att inte kunna få dina kommentarer på vissa bilder!

Mvh
Stefan Dagobert

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar