Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Försäkring för fotoutrustning
- Trådstartare dykaren
- Start datum
Länsförsäkringar tilläggsförsäkrar kameragrejjer. Förmodligen gör ditt bolag det med. Det brukar innebär att du måste skaffa värderingsbevis. Räcker konstigt nog inte med kvitto. Det finns speciella butiker som har förtroende att skriva ut sådana.
Mitt tips är att ringa ditt bolag och fråga.
/david
Mitt tips är att ringa ditt bolag och fråga.
/david
Jag har kameraförsäkring hos Länsförsäkringar. Prylar för 104.000 kr kostar 7.150 kr om året att försäkra. Det är det värt, om olyckan är framme och nån snor hela bladar-utrustningen är det väl investerade pengar.
Värderingsbevis behövs som sagt. Tänk på att uppdatera den nån gång om året, kameror tappar ju i värde.
Värderingsbevis behövs som sagt. Tänk på att uppdatera den nån gång om året, kameror tappar ju i värde.
hosoi
Medlem
Jag har länsförsäkringar och jag blev nekad att försäkra min utrustning pga att jag har en enskild firma och därför tjänar pengar på mitt fotograferande. Jag ville då skaffa en företagsförsäkring men de ville inte det heller utan sa att risken var för hög för dem. Idioter säger jag...
Det var ju just därför jag skaffade en företagsförsäkring...I din stad vekar ju de helt dumma i huvet....Men så här är det: DU KAN PRUTA. Länsförsäkringar vill behålla dig som kund (utom puckot du har talat med). Ta reda på vad Folksam, Efvert och vad alla andra vill ha för att försäkra dina grejer. Få papper på det och ring (inte puckot) Länsförsäkringar igen. För är det nåt försäkringsbolag vill ha, så är det Företagsförsäkringar.Jag har länsförsäkringar och jag blev nekad att försäkra min utrustning pga att jag har en enskild firma och därför tjänar pengar på mitt fotograferande. Jag ville då skaffa en företagsförsäkring men de ville inte det heller utan sa att risken var för hög för dem.
Vart bor du, i Finspång, eller???!!! Och passar det fortfarande inte, kan de dra åt %&/#¤.
Vill du försäkra, finns det bolag som är villiga att hjälpa dig, så enkelt är det.