Annons

Föreläsare

Produkter
(logga in för att koppla)

Svärd

Aktiv medlem
Hejsan!
Letar efter lämpliga fotografer som kan hålla entusiasmerande föredrag på ca 2 timmar om fotografering för en grupp på ca 40 personer i Stockholm. Förra året anlitade vi Fotografen Magnus Fröderberg som var mycket bra och som jag varmt kan rekommendera. Nu letar jag efter flera namn och väntar med spänning på alla tips och svar.
/Thomas S
 
Jag har funderat på det här med föreläsare, det verkar inte finnas så många som föreläser, eller har jag fel? Jag ser ju avsaknaden av svar i denna tråd... Man har sett namnen på fotomässor, men utanför dessa mässor, hur vanligt är det med föreläsare? Eller om vi vänder på det, finns det intresse av föreläsningar? Tell me tell me.
 
Tack för tipsen!
Jag är mycket tacksam! Det är inte lätt att hitta föreläsare. Vi har en fotoklubb i företaget och försöker ha två fotoföredrag per år. Jag får verkligen leta med ljus och lykta för att hitta föredragshållare som inte tar orimligt mycket betalt. Mattias Klum vore ju kul att få tag på men tyvärr är en sådan fotografs prisbild lite för stor för en liten skara fotoentusiaster. Här är några namn som vi har anlitat och som jag kan rekommendera:
Magnus Frödeberg, Olle Bjernulf, Marcus Johansson "mackan".
Alla dessa finns här på fotosidan.
/Thomas Svärd
 
Hur stort är intresset för föreläsningar? Är det bara fotoklubbar, eller finns det intresse hos den allmänne fotografen?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.