Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Förbättringsförslag?

Produkter
(logga in för att koppla)

Joker

Aktiv medlem
Jag tycker att det vore grymt bra om man kunde sortera posterna i kameraväskan. Om man, som jag, vill ha dem grupperade i kategorier som t ex film-objektiv-filter måste man göra om allt om man vill lägga till en post mitt i listan. Jobbigt.

Det är ett hårt liv man lever. Vad är väl bostadslöshet, svälten i Afrika, vårdköer e t c mot detta ...

Mer mörkrum! Jonas Lindströms artikel är trevlig. Tycker dock att det borde finnas många duktiga kopierare på fotosidan som kanske vill dela med sig av mörkrumstips och knep som inte alltid går att läsa sig till. Information som denna dyker ju upp emellanåt i forumet men jag tycker att mörkrummet skulle ha en större och mer självklar plats på denna annars så eminenta sida!

Mvh Henrik

Förstår inte riktigt kopplingen mellan detta och sorteringsordningen i kameraväskan. Vilken för övrigt redan är implementerad.

Joker skrev:
Förstår inte riktigt kopplingen mellan detta och sorteringsordningen i kameraväskan.

Men det blev en kul tråd

Iof rätt logiskt med den överkriften. "Hjälp" är en annan populär överskrift som gör att man missar det väsentliga i tillvaron :)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto