Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

För bra väder i Stockholm...

Produkter
(logga in för att koppla)
Tänkte gå och lägga mig och gå upp tidigt. Åker till Hagaparken för att försöka fånga mer dimma där i morgon. Skriv här ifall vi ska köra samling på parkeringen bakom koppartälten igen (jag kollar i morgon bitti), tid 05.45 på parkeringen.

Hoppas vi ses!

PS Skaka på kameran så blir det konstnärligt! Glöm inte det! (eller så kan man skaka på den för att förkorta oväntat långa slutartider :)

Okey, då slänger jag väl in några från dagens tur.

Först en bild på Micke. Undrar om han smakade på Annas flugsvamp.

Bilagor

• _dsc1335-blicken.jpg
    _dsc1335-blicken.jpg
    79.7 KB · Visningar: 156
liksom huvudfotingar och figurer utan huvud

Bilagor

• _dsc1332-huvudfoting-och-hu.jpg
    _dsc1332-huvudfoting-och-hu.jpg
    97.7 KB · Visningar: 150
och till sist solnedgången, den här gången något abstrakt

Bilagor

• _dsc1339-abstrakt-solnedgån.jpg
    _dsc1339-abstrakt-solnedgån.jpg
    44.7 KB · Visningar: 200
Vad gäller soluppgång och dimma i morgon så får jag nog avstå :(

Om jag hinner försöker jag nog ta mig ut till Drottningholm sent på eftermiddagen för långa skuggor i stället.

Ha det gott i Hagaparken.

/P-O

Tackar för en kul eftermiddag/kväll med många skratt. Inte minst till kvinnan som kan prata med kameran...

Vissa ville inte sluta fast det var mörkt, då kom P-O fram med sin reflexskärm för månljus...

Bilagor

• _dsc0761.jpg
    _dsc0761.jpg
    28.2 KB · Visningar: 181
God morgon på er.
Hur gick det i Hagaparken? Fick ni någon soluppgång/dimma? Just nu är det ju helmulet, i varje fall i Bromma.

När det gäller Drottningholm så får jag se om jag hinner med det. "Måste-fixa-listan" är lång idag. Återkommer senare under dagen med info.

/P-O

Haga sö morgon

Jodå... vi har jagat svan...

...vilket väl alla fotografer känner till bäst görs genom att själv låtsas vara en långhalsad...

Bilagor

• halsar.jpg
    halsar.jpg
    31.6 KB · Visningar: 116
... och då i bästa fall få de lata fåglarna att visa sig från sin bästa sida...

Bilagor

• rumpa.jpg
    rumpa.jpg
    21.5 KB · Visningar: 113
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar