Annons

Födelsedag och 1 år som fotograf....

Produkter
(logga in för att koppla)

emji

Aktiv medlem
Hejsan!
Jag köpte min första systemdigitalkamera på min födelsedag för exakt ett år sedan (2005-05-05). Jag är helt övertygad att FS starkt bidragit till min utveckling som fotograf.
För ett år sedan hade jag ingen aning om vad bländare, slutartid, ISO & brännvidd mm mm var för något. Nu exakt ett år efter så kan jag så gott som försörja mig som fotograf. Jag trodde aldrig att det här med bild, färg & form skulle beröra mig så mycket. Jättetack till er alla som gör FS till Sveriges i särklass bästa fotoforum.

Många hälsningar,
Michael Jönsson

Senast ändrad:
Stort GRATTIS!

Att du bara fotat ett år på den nivån är för mig obegripligt... dina bilder är ju bara bäst :)

Varma hälsningar.
Ulrica

Hur i hela friden har du kunnat komma upp till den nivån på ett år?! Jag har plåtat i decennier och är inte där än... :( Har du några tips att dela med dig av?

GRATTIS PÅ (DEN DUBBLA) FÖDELSEDAGEN!

/P

MEn du har väl fotaat analogt innan väl.
Kan inte tänka mig att du är helt novis eller ??
// Jonte
Ps. Grattis i efterskott

Grattis på födelsedagen och mycket skoj att det går bra för dig med ditt fotograferande!

/David

Hejsan på er alla!

Klockan är runt 20.30 på fredagskvällen och födelsedagen har inkluderat lite frukost på sängen, fika på gården med grannarna i solen, köpt lite ny musik för kvällen, kräftor/räkor/chardonnay , jordgubbstårta, kaffe och en maltwhiskey i kvällsvärmen på balkongen.
Som sagt födelsedagen kan inte kännas bättre och jag vill samtidigt tacka för era fina rader i tråden :)

2005 var ett r o l i g t fotoår och 2006 ska bli riktigt kul & intressant med resor bl.a. till Öland, Gotland, Lofoten och Italien mm mm.

Hälsningar Michael Jönsson :D

Grattis på födelsedagen!

Jag kan inte annat än hålla med de andra - att göra såna bilder och inte ha fotograferat längre är ju smått fantastiskt.

Ha ett riktigt bra fortsatt fotoår och lycka till med försörjandet - det är alltid kul att se när folk lyckas förverkliga drömmar.

Kan bara instämma i gratulationerna på födelsedagen, och själv klämma i med ett grattis till att ha ett så bra bildöga.

ANNONS