ANNONS
Annons

Fått din Canon kampanj wacom tablet?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hankki

Aktiv medlem
Är det fler än jag som inte fått sin wacom platta från sommarens canon kampanj?

Jag fick några mail från canon där de förklarade att plattorna blir försenade. Den 21 Juli fick jag ett mail om att jag skulle få en medium platta istället för en liten pga leveransproblem. Efter det har jag inte hört något.
Köpte 7DmkII i slutet av Juni och registrerade direkt.

Jag fick några mail från canon där de förklarade att plattorna blir försenade. Den 21 Juli fick jag ett mail om att jag skulle få en medium platta istället för en liten pga leveransproblem. Efter det har jag inte hört något.

Hej !

Nej, satt igår undrade över sak samma.

Har även fått samma mail, dvs registeringen verkar ok.

//MW

Senast ändrad:
Nytt mail från Canon

Idag fick jag ett nytt mail från canon där de erbjuder mig 300€ istället för plattan som de har svårt att leverera. Det erbjudandet tackar man inte nej till :)

Nej, märkligt att dem förlorar så mycket good will......till slut kompenserar dem säkert men besynnerligt beteende....

//

Det blev en billig kamera, men för de som inte använt eller testat en ritplata så gör det. Jag använder min jämt.

/Stefan

Ingen platta, istället har jag fått ett erbjudande om pengar... och eftersom jag redan har en ritplatta så var det ett enkelt val... billig kamera men otroligt klantigt av Canon

Det är inte Canon som klantar sig. Hur kan folk tro det? Det är ju deras partner i kampanjen. Canon har försökt få till vad de lovat, men eftersom det enligt dom blivit orimlig leveranstider så har de gått in med good will och erbjudit pengar. Det ska ni vara glada för.

Det är inte Canon som klantar sig. Hur kan folk tro det? Det är ju deras partner i kampanjen. Canon har försökt få till vad de lovat, men eftersom det enligt dom blivit orimlig leveranstider så har de gått in med good will och erbjudit pengar. Det ska ni vara glada för.

Tja om man kikar på prisjakt så finns den i lager på nästan samtliga listade återförsäljare... så det verkar ju inte som om det är ngn bist på dem.

Jag köpte också min kamera i Juni och 4 månader spelar ingen roll för mig och jag använder hellre pengarna jag får i stället på att ha Adobe CC i kraft. Räknar jag bort 300€ och 120€ för CC i ett år så har min kamera kostat 1180€ eller 11080 kr med dagens kurs.
Tack Canon för att ni väljer en samarbetspartner som har svårt att leverera!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar