Annons

Får aldrig mina pengar från tidningen!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kiffe

Aktiv medlem
Tja
Jag har sålt ett antal bilder till lokaltidningen här och detta är ca 2 månader sedan. Jag skickade ett mail med alla uppgifer dom ville ha och det skulle tas om han på än gång.
För ca en vecka sedan var jag in på tidningen och frågade vart mina pengar var eftersom att jag nu två ggr blivit lovade dem "om några dagar" (då även i månadsskifte). Han som då tog hand om ärendet skulle kolla upp det på än gång, nu idag, en vecka senare ungefär går jag in eftersom att pengarna fortfarande inte kommit.
jag frågar så klart vart mina pengar är eftersom att jag beställt saker som väntar på att bli betalade. "Njaa, jag har inte riktigt hunnit med det där än".
Så går han up på administrationen och kollar upp allt, då finns helt plötsligt inte mina uppgifer hos dom. Så säger "karln" - Det enda jag kan göra är att skicka hem dig så att du kan skicka dina uppgifer på nytt. skickar du innan måndag ska jag se om jag kan fixa dom precis innan den 30:de denna månad.

Vad ska jag göra, jag har ju liksom saker som väntar på att bli betalade med dessa pengar som jag blev lovad för 2 månader sedan?

Tacksam för svar, börjar bli jävligt less på den där skiten nu!

Det är inte Polisens sak, det är Kronofogdemyndigheten. De hjälper dig gärna.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar