Annons

Fåglar och vilda djur i Skånetrakten

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjenare!
Undrar bara om ni har några bra tips på platser i Skåne som har ett sprudlande utbud av bra fågelfotografering och kanske lite andra vilda djur också?

Era tips uppskattas!

MVH Martin

Tjenare!
Undrar bara om ni har några bra tips på platser i Skåne som har ett sprudlande utbud av bra fågelfotografering och kanske lite andra vilda djur också?

Era tips uppskattas!

MVH Martin

Vilda djur finns ju lite varstans annars finns ju alltid Skånes Djurpark där man kan få en hel del bra bilder om djuren är på humör.
Fåglar och framförallt rovfåglar kan jag rekommendera Fyledalen där det även finns häckande örn.

Beror ju på var i Skåne du vill vara. Häruppe i nordvästra Skåne har jag förutom fåglar en del ställen för vildsvin, dovhjort och lite annat lull-lull att bjuda på.
Rössjöholms gods med omnejd är bra för dessa djur. (Och ska du ut hit så hojta så kan jag guida dig mer exakt)

Fyledalen låter ju enormt spännande!
Ursäkta att jag inte var mer specifik på var jag själv bor etc, kan ju vara bra. Jag är bosatt i Malmö så om det är något i närheten av det är ju bra. Dock så är Fyledalen inte så enormt långt ifrån ju!
Är enormt intresserad av att fotografera fåglar i alla former men i Malmö är utbudet inte det bästa som ni säkert förstår!

MVH Martin

Låter som bra ställen som ni skrivit här! Helt klart värt några turer och hoppas på några fina bilder!

Har ni några tips på bra, lite billigare ställen som säljer gömslen samt kläder?

MVH Martin

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar