Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Få ur bilderna ur kameran

Produkter
(logga in för att koppla)
Fotona ifrån våra kameror är ok för oss.Önskad förbättring är enklare hantering.Jag får övertala tanten att använda likadan kamera som jag,Ang. kontakterna läste jag en artikel där det påstods att fabrikanterna snålade med guldpläteringen.Men det finns ju bättre o sämre fabrikat.Ställen där jag träffar på dåliga kontakter är på mätinstrument där får man göra lite med spetsarna för att få rätt resultat.

I så fall måste det ju vara bättre att ta in och ut dom ofta, så att oxiden skrapas bort allt som oftast.
 
Det finns olika material,Datorer hade ofta guld förut,Mätspetsar har jag inga i guld jag vet att det finns jag kanske köper för snålt.Kameror o kort vet jag inget om.
 
I coronatider är detta ett bra sätt att utbyta erfarenheter.Jag har även pågående forum om bilar,Wifi,Nas o nätverk.Ibland dyker bra lösningar upp.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.