Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Få elements att öppna en bild med CS4 istället
- Trådstartare e2zippo
- Start datum
Lotta Wesslund
Aktiv medlem
Jag har PSE6 och CS3 men det borde fungera på samma sätt med din kombination. Välj Inställngar/Redigering i Redigeramenyn i Sorteraren. Här kan du välja en annan extern editor. Jag valde CS3, se bilden. Sedan kan du välja att redigera bilden från redigeramenyn. Lycka till.
Mvh Lotta
Mvh Lotta
Bilagor
e2zippo
Medlem
Tack för det! Men när jag försöker ställa in CS4 så säger elements "Du behöver inte välja Photoshop eller Photoshop elements som den andra redigeraren. Photoshop elements stödjer redan dessa redigerare via redigera-menyn verktygsfältsknappen Redigera"
Men jag får inte bilden att öppnas i CS4 även om jag går via Redigera-knappen och tar styrd redigering?
/Martin
Men jag får inte bilden att öppnas i CS4 även om jag går via Redigera-knappen och tar styrd redigering?
/Martin
Lotta Wesslund
Aktiv medlem
Jag kunde inte heller öppna PS från redigerknappen, utan fick ta det via Redigeramenyn. Har där två alternativ som ser lika ut men de är klippta på slutet, står i stil med "Redigera med Photoshop..." Jag testade idag och CS3 startar.
Lotta
Lotta