Annons

Ev. övrig utrustning - vart tar den informationen vägen..?

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Aktiv medlem
När man laddar upp egna bilder på fotosidan kan man ju i sin "kameraväska" välja att markera vilken utrustning man har använt sig av. Men ibland händer det att man har tagit bilder med t.ex. ett objektiv som man längre inte äger/har och som därför inte heller ligger kvar i sin "kameraväska". Man kan alltså då inte markera just det objektivet. I dem fallen brukar jag istället skriva objektivets namn/beteckning i fältet under "kameraväskan"..det fält där det står "Ev. övrig utrustning". Men vart tar den informationen vägen?

Den står ju inte med som utrustningsinformation intill bilden när man sedan kollar bland sina uppladdade bilder. Jag har inte hittat informationen någonstans faktiskt. Nu har jag inte letat febrilt efter informationen heller i och för sig, men det borde man ju inte behöva göra heller...utan informationen borde ju finnas med intill den vanliga "kameraväskeinformationen" kan jag tycka. Men det kanske går att få fram på något sätt?
 
Senast ändrad:
Frågan var uppe även 2017, men frågeställaren då fick inget svar på varför informationen man fyller i i fältet "Ev. övrig utrustning" inte syns intill den uppladdade bilden. Jag (eller kanske vi) hoppas på ett svar denna gång här i tråden! :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.