Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ett förslag på Lördag den 4 November
- Trådstartare mimmi34
- Start datum
murdoc
Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Marie, vilken tid passar dig bäst på dagen om vi kör den 11:e? För oss från Arvika tar det väl cirka en timme att åka... kanske en och en halv om det är Tommy som kör!
Tommy - jag får väl utmana ödet och tacka ja till skjutsen!
Vaddåvaddåvaddå???
Vi ska nog komma i tid....
Nu när vi äntligen har chansen att åka svenskt kvalitetsbygge och inte riskokare som vi har gjort tidigare. =D
Picture
Aktiv medlem
murdoc skrev:
Nu när vi äntligen har chansen att åka svenskt kvalitetsbygge och inte riskokare som vi har gjort tidigare. =D
Hahaha! *skrattar jättehögt och lite hysteriskt*
Anledningen till att vi åkt riskokare varje gång är väl, om jag inte har helt fel (och det har jag aldrig), att din kvalitetsbyggda bil inte fungerat, varit på verkstad, haft körförbud och lite annat? Marie - du har helt rätt i att vi bör åka i tid. Faktum är att jag inte är helt säker på att vi kommer fram överhuvudtaget. Riskokare bara ångar på... driftsäkerhet med stort D.
Slå den du, Tommy!
murdoc
Aktiv medlem
Näe, nåt körförbud var det aldrig.
Där emot så var den ju tydligen avställd i nästan ett år utan min vetskap.
Huruvida detta då leder till körförbud vet undertecknad ingenting om.
*Tar på sig långkallingar och mössa för att kolla däck, olja, kylar och spolarvätska så att Hans kommer fram varm och glad*
Där emot så var den ju tydligen avställd i nästan ett år utan min vetskap.
Huruvida detta då leder till körförbud vet undertecknad ingenting om.
*Tar på sig långkallingar och mössa för att kolla däck, olja, kylar och spolarvätska så att Hans kommer fram varm och glad*
Tes
Aktiv medlem
Och jag kan tyvärr inte dyka upp eftersom jag kommer att stå med minst ett ben i en limhink...och där sitter nog jag troligtvis fast sen!
Annars hade det varit jättekul att träffa de nya medlemmarna!
Åmål har förövrigt en jättevacker fd kyrkobyggnad också, vitkalkad (eller de kanske bara målar den nu) med höga fönster och smidesdetaljer som jag planerat att fota rätt länge. Och ett ganska trevligt hembygdsmuseum nere vid båtarna där man bl a kan bevittna otäcka tandläkar/läkarrum, konstiga kläder, "närbutik", etc från diverse epoker.
Ha så kul och glöm inte visa bilder! Speciellt på Hans och Tommy när de käkar pizza (så kan de få igen lite för sist)!
Annars hade det varit jättekul att träffa de nya medlemmarna!
Åmål har förövrigt en jättevacker fd kyrkobyggnad också, vitkalkad (eller de kanske bara målar den nu) med höga fönster och smidesdetaljer som jag planerat att fota rätt länge. Och ett ganska trevligt hembygdsmuseum nere vid båtarna där man bl a kan bevittna otäcka tandläkar/läkarrum, konstiga kläder, "närbutik", etc från diverse epoker.
Ha så kul och glöm inte visa bilder! Speciellt på Hans och Tommy när de käkar pizza (så kan de få igen lite för sist)!
murdoc
Aktiv medlem
Jaha, då närmar vi oss lördagen.
12.00 i Åmål är fortfarande tiden som gäller?
Och stadsbiblioteket som träffpunkt?
Här i norr så åker vi hemifrån 10.30 eftersom det är jag som kör. =D
Har hört talas om räkbaguetter som hette duga! Kanske vore nåt i stället för pizza? Ah, bara en tanke....
/Tommy
12.00 i Åmål är fortfarande tiden som gäller?
Och stadsbiblioteket som träffpunkt?
Här i norr så åker vi hemifrån 10.30 eftersom det är jag som kör. =D
Har hört talas om räkbaguetter som hette duga! Kanske vore nåt i stället för pizza? Ah, bara en tanke....
/Tommy
murdoc
Aktiv medlem
mimmi34 skrev:
Men vi kanske ska se över vädret på fredag det kan ju bli kaos ???
Enligt SMHI ska det regna hela lördagen...fast de har väl haft fel för, så att säga.
Baguetterna är förresten lagom stora för dig, Tommy!
Man har ju blivit så liten i maten nu när man är student. =)
murdoc
Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Fler bud?
Åska, hagel och drivis?
mimmi34
Aktiv medlem
JA DET KAN VARA CAFÉ RIO KANSKE MEN VI HAR JU CAFÉ 3D OXÅ DÄR MAN FÅR STÄLLA UT FOTON 1 MÅNAD OM MAN VILL, DE HAR DET ISTÄLLET FÖR ATT HÄNGA UPP TAVLOR GANSKA SMART NYTT VARJE MÅNAD, JAG SKULLE STÄLLA UT DÄR MEN VÅGADE INTE, FÅR TA DET EN ANNAN GÅNG. MEN KAN JU VARA KUL ATT SE VAD SOM HÄNGER PÅ VÄGGARNA DENNA MÅNADEN..
DET ÄR JU ALLTID FOTOGRAFIER SOM STÄLLS UT IALLAFALL...
DET ÄR JU ALLTID FOTOGRAFIER SOM STÄLLS UT IALLAFALL...
murdoc
Aktiv medlem
mimmi34 skrev:
LÄGGER UT EN KARTA TILL ER :O)
Åt vilket håll ligger Arvika? =D
mimmi34
Aktiv medlem
Roligt att du skrev det haha för jag hade gjort en pil arvika & en pil Göteborg )
men jag tog bort dem...
Du kommer från botten på fotot norr ifrån hoppas jag.. eller nordväst kanske det ligger, jag har inte varit i Arvika på ca: 30 år har en massa släkt på pappas sida där uppe.
Så vi får väl ta en foto dag i Arvika oxå framöver...
men jag tog bort dem...
Du kommer från botten på fotot norr ifrån hoppas jag.. eller nordväst kanske det ligger, jag har inte varit i Arvika på ca: 30 år har en massa släkt på pappas sida där uppe.
Så vi får väl ta en foto dag i Arvika oxå framöver...