Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ett besök på de 6 fotosidanmedlemmarnas utställning...

Produkter
(logga in för att koppla)
vi får väl se om mosadenackars fåtöljiska gasellrap får till några bilder över huvud taget.
vi har på förslag att börja plåta före vi beställer in öl, i hopp om att det ska bli nåt av bilderna.. ;o)

Bedömningarna av våra bilder där emot kan vi göra efter vi fått ölen...

Allvar igen: En Mosebaskisk utställning på Söder vore kul, Vi får se vad som händer.

Christian: Tack för en fin utställning och en kul dagsutflykt :)

Jag vill också passa på...

...att säga hej och tack för reportage och utställning!!

En kul dagsutflykt blev det! ("Mälaren runt" på en o samma dag - tack vare tidtabellsläsningen ;-) -!)
Contax skrev:Jag var där med min kvinna Ulrika Hoffman, också medlem på fotosidan.Vi tog bussen dit. Mycket smidigt! ...Vi skulle åkt buss hem igen kl 16, men jag hade tittat fel i tidtabellen... Sista bussen tillbaka till Stockholm gick 12.50 :-(

Jätteroligt att se era fina bilder och flera av er "live". Tack Malin också för visning av Färg och formverkstaden!

"kvinnan" herself Ulrika

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar