Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ett besök på de 6 fotosidanmedlemmarnas utställning...

Produkter
(logga in för att koppla)

Estethia

Aktiv medlem
.. gjorde vi, några stycken, igår.
då undrar ni säkert: var det bra? var det kul? var det fina bilder? vilka var det som ställde ut? var det rolig underhållning? var det goda jordnötter? var det ett bra band som spelade i bingolotto? fiser flugor? var tar rymden slut?

några svar kan ni få om ni klickar er in på den här sidan.
obs. det bästa är ändå att skapa sig en egen uppfattning, så ett IRL-besök i galleriet är ett hett tips!

/Christel

ps.
det finns info om utställningen på fotosidan precis här.

Senast ändrad:
Ett mycket underhållande reportage..tack för det..:)

En klar fördel med att plåta själv är att man slipper vara med på bild, vilket detta reportage var ett bevis på...;)

En fin utställning

Jag tycker utställningen var klart sevärd och fint gjord. En rekommendation är alltså att ta en tripp till Eskilstuna.

Att man fotar själv är aldrig någon garanti för att man slipper vara med på bild. Här har vi Christel i full färd med att göra bilder till sitt fotorepotage

Bilagor

• e2.jpg
    e2.jpg
    15.6 KB · Visningar: 717
Även under de djupaste bilddiskussionerna utställare emellan vill Christian hålla ett vakande öga på besökarna.

Bilagor

• cw1.jpg
    cw1.jpg
    20.8 KB · Visningar: 696
hehe. om man går på en fotouställning som befolkas av en massa fotografer så räknar man kallt med att man kommer fastna på bild nånstans.. ;o)
(folk vill ju gärna ha utpressningsbilder ifall jag skulle ha plåtat och skrivit nåt ofördelaktigt om dem.. hehe... men det gör jag ju aldrig, jag är så snäll så. hähä... ;o)

tack förresten. kul att höra att "reportaget" uppskattas. ;o)
personligen uppskattade jag utställningen en hel massa, och rekommenderar att ni alla rusar dit själva.
den är igång ända fram till 19 oktober!
se den!!

Ja det verkligen trevligt att se utställningen! Roligt också att se några från fotosidan "live" :)
Jag var där med min kvinna Ulrika Hoffman, också medlem på fotosidan. Vi tog bussen dit. Mycket smidigt! En hel del av bilderna skulle jag mycket väl kunna tänka mig att ha på väggen hemma!
Vi glömde båda tyvärr att skriva i Gästboken :-( Förmodligen var vi så tagna av bilderna att vi glömde det ;-)

Vi skulle åkt buss hem igen kl 16, men jag hade tittat fel i tidtabellen... Sista bussen tillbaka till Stockholm gick 12.50 :-( Vi fick ta tåget hem istället. Det funkade ju det med, men det blev lite dyrare än vi tänkt...

Men som sagt, jättetrevligt att se utställningen!

Mvh Christer

P.S. Så här sur blev jag när vi kom på att jag läst fel i tidtabellen:

Bilagor

• 132_3248_jagsur.jpg
    132_3248_jagsur.jpg
    21.4 KB · Visningar: 532
Kul reportage! Verkligen kul också att se att det är medlemmar från fotosidan som ordnat utställningen. Man blir ju sugen på att åka dit o kolla, men tyvärr tillåter inte ekonomin någon resa i oktober. :-(

Kool! Utställning är alltid kul, och soligt verkar det varit.

Själv stod jag i regn och mul och väntade på en hord männinskor som sprang den längta möjliga vägen mellan A och B, för att testa teorin att; - om människan har en själ borde den synas i infrarött. Teorin var korrekt 8^)

Mycket bra reportage.
Väldigt kul att så här från utmarken få se lite av vad som händer ute i den stora världen.
Väldigt bra och underhållande.
Tack för att man fick "vara med".
Mvh/-Anders

Ni ser ut att ha haft kul. Christels "repotage" var som vanligt kul att titta på. Synd att jag inte kunde följa med.
Själv har jag bowlat med lillsyrran i helgen, och ja jag kan väl säga att jag fick mig ett gott skratt när "förstagångselvaåringen" skulle få iväg klotet.

Tjena på er allihopa,
se vilken celeber kändisfotograf som vi rekryterade! :)

Nej men allvarligt, jättekul att ni kom tycker jag. Och lite pirrigt! :)

Så nu förväntar vi oss bara att Måselbacke Fåtågrafiska furening ska ordna en egen stor utställning, eller hur? :)

-Christian, julian.

kändisfotograf? hehe. en ny riktning jag ska slå in på kanske?

det var jättekul att komma och få se!

måsblacke fotfetischistiska sälskåp ska säkert ha en utställning i framtiden, och då är alla fotsidanmedlemmar i närheten fullkommligt jättetvungna att komma å titta. ;o)
..och ta en öl eller fem...

Hej hallå! Vad kul att ni kom...och att ni tog massa bra bilder (trots att jag inte hann undan :) ) Ser med spänning fram mot ett svar från mosebrickans fåtågrafiska sväljskap

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar