Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Erfarenheter av fotki.com

Produkter
(logga in för att koppla)

moodboy

Medlem
Hej!

Är det någon som har erfarenhet av Fotki? Jag söker en site där jag kan "förvara" mina många många bilder - kan även tänka mig att betala för en bra service. Mitt krav är att kunna lagra ca 10 gigabyte med bilder som jag inte vill dela med andra på nätet (typ bilder på min familj och barn etc)

mvh

M

10GB ??? Mååånga bilder blir det...FInns ju diverse firmor som hyr ut.. Men jag har nog aldrig sett så mycket som 10GB. Varför inte skaffa en ägen domän med plats för 2GB.. Kostar ca 45:- / mån + moms. Sen finns färdiga skript för bildbibliotek att använda (även med lösenord).

Själv mailar jag bilder och annat till mig själv. Jag har ett mailkonto hos Gmail (gmail.google.com) som ger över 2700 megabyte gratis utrymme.

moodboy skrev:
Jag söker en site där jag kan "förvara" mina många många bilder - kan även tänka mig att betala för en bra service. Mitt krav är att kunna lagra ca 10 gigabyte med bilder som jag inte vill dela med andra på nätet (typ bilder på min familj och barn etc)
Om du inte vill dela bilderna med någon varför ska du ha dem på internet? Köp en 300 GB hårddisk för ett tusen spänn och lagra alla dina bilder där.

Photoshelter

Sjalv sa anvander jag photoshelter.com Mycket bra stalle dar du kan anpassa mycket. Ett annat alternativ ar Smugmug.com som ar en lite enklare variant.

Martin

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar