Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Erfarenheter av DOX någon?
- Trådstartare mange78
- Start datum
MaxZ
Aktiv medlem
mange78
Aktiv medlem
MaxZ skrev:
Forum: Dox
Jovisst, men efter att tittat i några av trådarna visade det sig att Dox oftast bara nämns i ett annat sammanhang. Ingen tråd på första sidan har konkret fråga om Dox i trådrubriken. Har varken tid eller ork att titta igenom alla 114 sidor, utan frågar därför i en ny tråd mera konkret om just Dox.
emtre
Aktiv medlem
Att använda sökfunktionen är precis som Max föreslår ett utmärkt sätt att få information. Om man nu inte vill läsa igenom en massa trådar så ber man sökmotorn redovisa sitt resultat i inlägg istället för trådar: bli lättare att hitta relevant information då
/Maria
/Maria
mange78
Aktiv medlem
emtre skrev:
Att använda sökfunktionen är precis som Max föreslår ett utmärkt sätt att få information. Om man nu inte vill läsa igenom en massa trådar så ber man sökmotorn redovisa sitt resultat i inlägg istället för trådar: bli lättare att hitta relevant information då
/Maria
Återigen, i många inlägg nämns dox i sammanhang som beskriver tekniska tillvägagångssätt vid framkallning, olika printrar etc. Det är mer resultaten jag är ute efter, resten kan jag ta reda på genom att ringa till dom. Och visst, kan säkert hitta det jag letar efter genom att läsa igenom en massa inlägg, men det har jag inte möjlighet till.
Tackar för tips om sökfunktionen, men det känner jag alltså redan till.
mange78
Aktiv medlem
p-ostrand skrev:
Jag har gjort flera beställningar av Dox.se
men inga större förstoringar än 20x30 cm.
jag är mycket nöjd, speciellt att kopian överensstämmer med fotot jag ser på min dataskärm.
I övrigt enkelt sätt att beställa och snabb,bra och trevlig service.
Tackar!
mange78
Aktiv medlem