Annons

Erbjudande Nikon D90

Produkter
(logga in för att koppla)

Harlort

Avslutat medlemskap
Hej!

Jag har sett att Dustin Home har ett erbjudande;
NIKON D90 + OPTIK AF-S DX 18-105 ED VR + TAMRON AF DI 70-300 + 8 GB ULTRA II + VÄSKA 10790:-

Vad anser ni om detta paket, jag är väldigt sugen på att slå till. Jag är nybörjare, så detta blir min första digitala systemkamera.

För och nackdelar med detta paket?
Rekomenderar ni något annat?

Tacksam för alla synpunkter.

Jag har givetvis läst en massa om D90 här på forumet, så min fråga syftar alltså mer å det paket erbjudandet gäller.

Hälsningar
//Harlort
 
Hej!

Jag har sett att Dustin Home har ett erbjudande;
NIKON D90 + OPTIK AF-S DX 18-105 ED VR + TAMRON AF DI 70-300 + 8 GB ULTRA II + VÄSKA 10790:-

Vad anser ni om detta paket, jag är väldigt sugen på att slå till. Jag är nybörjare, så detta blir min första digitala systemkamera.

För och nackdelar med detta paket?
Rekomenderar ni något annat?

Tacksam för alla synpunkter.

Jag har givetvis läst en massa om D90 här på forumet, så min fråga syftar alltså mer å det paket erbjudandet gäller.

Hälsningar
//Harlort

Nu blir väl vännerna av C, P, S och de andra helt vilda, men det är klart du skall ha en Nikon. Finfin kamera.

Men innan du gynnar Dustin (de är säkert bra ändå) titta här:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=25789
Det är bara en pekpinne att priserna i EU kan ge intressanta alternativ till de svenska och att man kan få litet mer där än här.

Jag tror alla kommer att hålla med om att Nikons original 70-300 VR är mer än ett strå vassare än Tamronobjektivet och värt den obetydliga merkostnaden. Ett minneskort är bara några hundralappar.
 
Nu blir väl vännerna av C, P, S och de andra helt vilda, men det är klart du skall ha en Nikon. Finfin kamera.

Men innan du gynnar Dustin (de är säkert bra ändå) titta här:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=25789