Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
epson stylus photo 1270
- Trådstartare blues
- Start datum
hakanv
Aktiv medlem
Har en
En mycket kompetent skrivare, som jag framför allt använder för att skriva ut på Epsons fotopapper i A3-format.
Har för några veckor sedan bl.a. skrivit ut 2 st A3-fotografier i svart-vitt, och dom blev helt perfekta utan färgstick, och ingen som inte vet om att jag har skrivit ut bilderna på den skrivaren, tror något annat än att det är riktiga fotografier från fotofirma.
Färgkort på denna skrivare är helt otroliga.
Jag använder alltid Epsons original-färgpatroner och Epsons eget fotopapper för bästa utskrift.
Rekommenderar verkligen denna skrivare.
Håkan
En mycket kompetent skrivare, som jag framför allt använder för att skriva ut på Epsons fotopapper i A3-format.
Har för några veckor sedan bl.a. skrivit ut 2 st A3-fotografier i svart-vitt, och dom blev helt perfekta utan färgstick, och ingen som inte vet om att jag har skrivit ut bilderna på den skrivaren, tror något annat än att det är riktiga fotografier från fotofirma.
Färgkort på denna skrivare är helt otroliga.
Jag använder alltid Epsons original-färgpatroner och Epsons eget fotopapper för bästa utskrift.
Rekommenderar verkligen denna skrivare.
Håkan