Ablo
Aktiv medlem
fhe skrev:
Ja
Ok!
Så när du tar bilder på P, Tv, Av, M etc. så fungerar det bra? Både när kameran är inställd på att ta en bildserie och på att ta en bild i taget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhe skrev:
Ja
Det fungerar väldigt bra.Ablo skrev:
Så när du tar bilder på P, Tv, Av, M etc. så fungerar det bra?
Helt klart, även om jag oftast har kameran inställd på serie så händer det då och då att den står på enbildstagning och det enda problemet då är att man upptäcker sitt misstag när man verkligen vill ta en serie.Både när kameran är inställd på att ta en bildserie och på att ta en bild i taget?
Ablo skrev:
Hmmm... ok.. det låter ju som att man får gå tillbaka med kameran till butiken... får väl hoppas att man slipper vänta flera månader på att få tillbaka den från service..
Föresten så har jag firmware 1.1.1
Kan detta ha någon betydelse??
Hur uppdaterar jag isåfall?
Eller också har den bara fått ett minnesfel.ntz skrev:
Kanske är din kamera egentligen begagnad och med rysshackets program installerad trots att du köpte den som ny?
mange78 skrev:
Tycker inte det verkar vara spegeluppfällningen som spökar. I så fall skulle ingen bild exponeras överhuvudtaget, utan ljudet efter 10 sec skulle endast vara spegeln som fälls ner. För att få en exponering måste man ju trycka på avtryckaren igen för att öppna slutaren efter att man låst spegeln.
Mange
ntz skrev:
Du har kanske fel. Jag behöver inte trycka på avtryckaren en gång till. Spegeln låses bara ett antal sekunder sedan tas bilden utan att trycka på igen.
casting skrev:
Härligt att höra.
Men en fråga? Hade dom 300d på lager eller????
Ablo skrev:
...
casting skrev:
Ah, det är lugnt så, jag ahr en 20d, så jag vill nog inte byta ;-) Är mest förvånad att dom hade sådana kvar överhuvudtaget. .-)
Darren skrev:
"Off Topic": Samma Abelson som en gång var med i "Young Power" gruppen?
Ablo skrev:
Jajjemensan! p
En Falköpingsbo!! Trevligt..
Darren skrev:
Inte visste jag att du var fotointresserad. Trodde att det enbart var musik som gällde.
Ablo skrev:
Upptäckte en ny grej angående detta igår.. detta "felet" uppträder när man tar "en bild". Tar jag en "bildserie" så fungerar det som det ska.