Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Eos m
- Trådstartare Scondia
- Start datum
Scondia
Avslutat medlemskap
Beror ju på dina behov. 7D är generellt en sportskamera. M lär inte vara det.
Jo, självklart. Sport plåtar jag nästan aldrig, men mycket natur, hundar, fåglar, mörka miljöer, föremål...
Behovet är framför allt när jag är ute på t.ex hundpromenader som egentligen inte är fotosessioner. Något enkelt att ta med, men där man ändå blir nöjd med resultatet.
Jag är ute efter lite allmänna synpunkter på den nya Canonkameran från någon som har provat.
themajk
Aktiv medlem
Beror ju på dina behov. 7D är generellt en sportskamera. M lär inte vara det.
Jo, självklart. Sport plåtar jag nästan aldrig, men mycket natur, hundar, fåglar, mörka miljöer, föremål...
Behovet är framför allt när jag är ute på t.ex hundpromenader som egentligen inte är fotosessioner. Något enkelt att ta med, men där man ändå blir nöjd med resultatet.
Jag är ute efter lite allmänna synpunkter på den nya Canonkameran från någon som har provat.
Den släpps i japan nu i september och i oktober globalt så jag tror inte det finns så många på fotosidan som provat den ännu...
Scondia
Avslutat medlemskap
Den släpps i japan nu i september och i oktober globalt så jag tror inte det finns så många på fotosidan som provat den ännu...
hmmm, OK, trodde det var september här med. Äsch då, får väl försöka lägga band på min iver...