jonasfj
Avslutat medlemskap
Jag för min del tyckte det var rätt uppenbart att Anders syftade på trådskaparen, att han råkade svara på just ditt inlägg var väl mest för att du var den som senast hade svarat TS.
Sedan är det ju lite intressant att du genast kände dig träffad
Jag kan som många av oss vara lite fyrkantig i forumdiskussioner och ju längre det går desto mer krymper fyrkanten.
Det dåliga är att man riskerar att stå med dumstruten. Den måttligt användbara fördelen är att när man står utanför fighten förstår man vad som händer.
Jag uppfattade det först precis som Ola, att Anders kommentar var riktad mot honom. Jag läste noga referensen till nättroll och fattade inte riktigt varför.
Ola blev förbannad och Anders förklarade vad han menade. Då förstod jag Anders och följde upp med korkat skämt på TS bekostnad. Jag tänkte efter, var inget roligt skämt och TS hade troligen en rimlig frågeställning som var lite kantigt formulerad (inget större fel med det). Jag hann lyckligtvis radera min kommentar.
Några timmar senare ser jag att ni fortsatt att gräla om ett uppenbart missförstånd.
Jag försöker lära mig av mina misstag. Ni får göra vad ni vill!