Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

En liten varning...

Produkter
(logga in för att koppla)
Skurmedel skrev:
Hade iofs inte haft råd att bli lurad heller, de kunde ju tagit min "lön" på 950 kr och köpt sig påfyllning till kaffeautomaten eller något.
Undrar om det inte är just "råd" du skulle haft, alltså om det inte är månadsbetalning många faller för så de slipper betala hela summan på en gång?

Fast iof går det säkert att få månadsbetalningar även hos andra.

Skulle jag köpa en sida skulle jag inte prioritera priset i första hand. Jag skulle se det som en större långvarig investering och såna är jag mer mån om att de fungerar än att de är superbilliga.
 
campusmobile har dotterbolag, mstores som är riktigt fula fiskar.. jobbat för dom =) köp inget av dessa bolag.. säg upp campuz abonnomang
 
Äntligen

De gav upp och avtalet är uppsagt, kan va bra med
en e-postadress hos en av de stora svenska kvällstidningarna.

Det tog ca 25 samtal, 2 st rekommderade brev och ett
antal email.

/Peter
 
Skurmedel skrev:
Haha exakt.

Tur att man kan både HTML, MySQL & PHP så man slipper ens bry sig om sådana erbjudanden. Hade iofs inte haft råd att bli lurad heller, de kunde ju tagit min "lön" på 950 kr och köpt sig påfyllning till kaffeautomaten eller något.


hihihi smygreklam xD


Annars kan jag inte annat än hålla med dig Otter!
gött att man lär sig allt i skolan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.