Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

en liten julklapp!

Produkter
(logga in för att koppla)
Det finns ju ingen sån beställningsmöjlighet i programvaran man tvingas installera. Däremot finns det en möjlighet att ange en "specialkod". Misstänker att man behöver en sån också.

japp..de verkar troligt..jag vill ge fotosidans medlemmar möjligheten att få gratis papperskopier på sina bilder för att tjäna pengar på det???

Hmm.. Colormailer kan inte leverera just nu pga att labbet flyttat till Tyskland..Så glöm det där med 3-5 dagar..Där sprack dom julklappsplanerna...Det tog 5 dagar att få svar på mail...:-(( Jesper

Jag testade PC för Allas erbjudande om gratiskopior men trots kod m.m. så skulle jag ändå betala..Detta gällde 3 A4:eek:r som man skulle kunna få istf ett antal 10 x 15..Och sedan kan de dessutom inte leverera..Bara mina erfarenheter..Jesper

3 xA4 kostar 24.95:- inkl porto..fick dem idag, helt oki kopior.
10x15 x 20 ska vara gratis

idag..fel..i fredags mena jag..

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar