Annons

En kvinnlig & en manlig sida!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ganska intressant faktiskt. Fast jag ser lite extrem ut på den sista bilden :D
Det är verkligen stor skillnad. Kolla halsen också.. Fast det var nog jag som spände mig eller något. Ser fram emot fler bidrag :D
Ha en go' helg
 
Senast ändrad:
Skillnad...

Andreas Th skrev:
Ganska intressant faktiskt. Fast jag ser lite extrem ut på den sista bilden :D
Det är verkligen stor skillnad. Kolla halsen också.. Fast det var nog jag som spände mig eller något. Ser fram emot fler bidrag :D
Ha en go' helg

En intressant detalj i sammanhanget är att den ursprungliga och feminina versionen inte skiljer sig åt något nämnvärt. Vad det sen vill säga ska jag låta vara osagt.

Vad som också är litet kul med det här är att det oftast verkar bli en mer komisk bild av den feminina sidan av oss medans den maskulina blir just litet "tuff".
 
Äh, bilder rakt framifrån existerar inte på mig och jag tänker inte knäppa någon heller. Fast ni kan ju få skratta åt denna gamla webcambilden i stället. Vad som är manligt och kvinnligt överlamnar jag åt er att bedöma.. Själv ser jag mest en människa och en häst.
 

Bilagor

  • untitled-1.jpg
    untitled-1.jpg
    28.3 KB · Visningar: 919
mina tre jag.

detdär var ju riktit roligt. Så jag kunde inte låta bli... Fast jag vet inte hur jag ska komentera resultatet...
 

Bilagor

  • 3jag.jpg
    3jag.jpg
    29 KB · Visningar: 857
Uppenbar fysiologi...

Vad som då blivit mer och mer uppenbart är att oftast den sidan med ett rakt ställt öga är den maskulina sidan och det andra, många gånger det vänstra, litet snett dalande placerade ögat det feminina. Jag har dock sedan mycket länge upptäckt att vi alla har ett olinjärt ansikte med ett öga högre/lägre än det andra, på vissa mycket, på andra mindre påtagligt.
 
mitt bidrag..

Hade ingen bild rakt framifrån. Men här är mitt bidrag iallafall..

Original:
 

Bilagor

  • original.jpg
    original.jpg
    13.6 KB · Visningar: 665
men peter! du har just gjort en greta garbo! du har visat att du har ett totalt symetriskt ansikte! fascinerande! det är det inte många som har...
 
Jag försökte men hittade ingen någon femenin sida. Från vänster till höger ser ni; grodan Kermit, alien och Gruntor the ugly troll.

Yak.jpg


Peter: Ett symetriskt ansikte har visat sig vara atraktivt och är uppskattat innom film och bild samt av andra människor. Så testa att sända in din bild till antingen någon statist eller reklam byrå eller liknande för att se om de uppskattar det. Nackdelen kan då vara att du då hamnar på fel sida om kameran :)
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.