Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

En fototräff i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

cwe

Aktiv medlem
Hej på er,
jag, Anders och Kristina hade tänkt ta en öl och kanske en bit mat i början av februari. Vi tänkte träffas torsdag den 6 februari, kl 19:00 på Noodle House på Söder i landets Huvudstad Stockholm.

Det vore kul om några känner för att göra oss sällskap? Bredband i all ära, men In Real Life har ändå högre bithastighet! (Och så luktar den också?)

Noodle House ville gärna veta ungefär hur många som skulle komma (kan man förstå), så droppa mig gärna en rad om ni har lust att komma förbi.

-Christian
 
Skulle gärna komma om jag bodde i närheten, bra initiativ! :)

Kom gärna med till hornborgarsjön, vi skulle väl hitta på något trevligt i anslutning till det också.
 
Björn, är rädd att jag inte kommer ifrån jobbet just nu. :)

Hornborgasjön verkar vara ett trevligt initiativ också! Jag har varit där en gång, hade en vansinnigt fågel-intresserad studierektor på högstadet, en - som vi ungar såg det - grå liten farbror med glasögon. Den dagen vid Hornborgarsjön såg jag honom leva upp fullständigt, det var hans fullständiga passion! Vi barn blev ju lite förlägna över hans entusiasm. Men jag kommer ihåg det med glädje - en glad plats därefter!

-Christian
 
Mats, kul, konsultera du kalendern och Emma! :)
Anna och Magnus, då prel-skriver-jag-upp-er i min lilla minneslista. Ska bli kul att få lite ansikten på namnen också!
-Christian
 
Klart man hänger på till Noodle House...

Kul att detta tycks bli lite av FS stamställe :)

Kan vi inte införa första Torsdag varje månad kl 19.00 på Noodle House som stående punkt?

PS!
Jag är inte sponsrad av Noodle House, men är mycket fäst vid Vietnam, vietnameser och deras mat ;)
 
Janne, vad kul att du kommer med!
Ang stamställe: Vi kan ju se hur uppslutningen blir...

Efter att ha lagt upp en sekvens mysko-bilder har jag väl skrämt bort varenda kotte. :)
-Christian
 
Oj då, jättekul att ni vill komma! Men det är ölkontroll vid dörren - man måste tömma en hel pint Guiness (på Noodle House??) innan man kommer in.

Och Alexandra, sååå farligt är inte Söder! :) (Blev själv knivrånad på Lucia innan jul - ingen fara... ;)

-Christian
 
Kul. Hoppas man befinner sig i sthlm då. Får jag va med i så fall även om jag inte är punktlig?
/Lotta
 
Du har vi säkert sprungit förbi varandra någon gång, själv bor jag på Södermannagatan... :)

-Christian
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.