Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

elements organizer

Produkter
(logga in för att koppla)

Ingemar G

Ny medlem
Elements organizer:
Har skaffat en ny Imac. Har säkerhetskopierat katalog med 31.000 bilder som är taggade från en PC = 300Gb på en en extern hårddisk.
Nu vill jag återställa denna katalog till min mac (med VMvare fusion och XP installerad) men svarar att tillräckligt diskutrymme saknas (1 Tb).
Jag såg också att mina filer blev omdöpta vilket jag inte vill.
Sökte muntlig support på Adobe men hittade inte någonstans tel nr på hemsidan.
Någon som kan hjälpa med tips hur jag kommer vidare utan att behöva tagga om bilderna igen.

Elements organizer:
Har skaffat en ny Imac. Har säkerhetskopierat katalog med 31.000 bilder som är taggade från en PC = 300Gb på en en extern hårddisk.
Nu vill jag återställa denna katalog till min mac (med VMvare fusion och XP installerad) men svarar att tillräckligt diskutrymme saknas (1 Tb).
Jag såg också att mina filer blev omdöpta vilket jag inte vill.
Sökte muntlig support på Adobe men hittade inte någonstans tel nr på hemsidan.
Någon som kan hjälpa med tips hur jag kommer vidare utan att behöva tagga om bilderna igen.

Adobe suport tel 08 58 53 66 92 020 0810329
Elements 9 och äldre ger dom ingen suport på. Dåligt, mitt program var 1,5 gammalt
//Lennart

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto